יום שני, 5 בדצמבר 2011

צא טמא


בס"ד
                                         צא טמא!!!/ הרב אליהו קאופמן
     יותר מחוצפה ומעזות מצח רגילה צריך יהודי - שחבר לשונאי ישראל הגדולים ביותר רוחנית, לבוא ולהתערב בעניינים דתיים ובמיוחד לבזות את קבורתו של צדיק יסוד עולם יהודי עד כדי הרצון לטלטל את מנוחתו ומשכבו הקדוש. לא לחינם אמרו חז"ל "עז פנים לגהינום"!
     דני דנון –  הוא עוד פשיסט חילוני מצוי ואנטי דתי , המנצל את כתבי קודשינו כשזה נוגע ללאומנות הרצחנית שלו נגד הערבים,  שעלה בשמי הפוליטיקה העכורה של הליכוד ובאמצעותה התחבר לרשעים שבין אלה  החפצים בהשמדת העם היהודי - ה"אוונגליסטים" הקיצוניים (הרואים ביש"ו את משיחם שיתגלה לאחר שעם ישראל יושמד או יתנצר, רחמנא לצלן) . הכסף ה"אוונגליסטי" של אותם מצורעים העביר את הבור ועם הארץ הזה (ביהדות) על דעתו (שיכול להיות שמעולם לא היתה לו...) עד כדי תמיכה באלה ה"אוהבים" את "מדינת ישראל" משום שזו מקרבת את קיצו של העם היהודי! אם היטלר ימ"ש רצה "רק" להשמיד אותנו פיסית הרי שהנוצרים ה"אוונגליסטים" ודומיהם רוצים שהשמדה זו תהיה גם פיזית וגם רוחנית – דהיינו, לקחת מאיתנו את העולם הזה ואת העולם הבא, חס ושלום. אלה אינם נוצרים רגילים שטוענים כי השלימו עם קיומו של עם ישראל, ובודאי שאינם כנוצרים הערבים במזה"ת ובמצרים – שמעולם לא יזמו רדיפות דת ביהודים. "האוונגליסטים"  הם שונאי ישראל ואנטישמים בכל מובנן של אותן המילים! בהלכה היהודית יש שאלה קשה האם דינו של  פרצוף גו'קר כדנון אינו כמשומד.
     דנון כמובן שאננו לבד במהלך זה ויותר ויותר חכי"ם ימנים מהליכוד (ואף  מ"קדימה" ואפילו מה"איחוד הלאומי"!) מתחילים לטוות ברית עם אותם שונאי ישראל שהיו רוצים לראות את אותם חכי"ם עצמם צלובים במקום יש"ו. חלק קטן מחכי"ם אלה  אולי עושים את מעשיהם בתמימות של טועים ועדיין אינם מבינים מהי ה"נצרות המחבקת" אך רובם של האחרים, חילוניים קיצוניים מ"בית המדרש" הכופר והפוקר של הרצל וז'בוטינסקי, עושים זאת מתוך הבנה ברורה כי כך הם -  חס ושלום, יתנו יד להשמדת היהדות וגם לא איכפת להם להיות  "קצת" "נוצרים בדתם" ו"יהודים בלאומיותם" ההזויה. דני דנון הוא אחד מהם ויתכן גם שמאחורי התנועה המסוכנת הזו עומד לא אחר מאשר רוה"מ בנימין נתניהו ש"תורת" ז'בוטיסקי ומעלליו - כבן ניתאי בארה"ב, גיבשו אצלו את הרצון בשינוי מהותו היהודית של עמו ובהשפעת הנצרות עלייה. לא נישכח גם את  מוצאה הלוטה בערפל של אשתו השנייה של ביבי שלנו -  גב' פלייר, והשאלה , האם היה שם מצב של "חוסר גיור" ? הקבוצה הזו -  של "השטן העומד לימינו", איננה עוד של  יהודים בעלי רגשות דתיים שניסו למזג בליכוד דת עם לאום כמו מנחם בגין האגדי, דב שילנסקי האציל  , שומרי שבת כדוד לוי ומשה קצב וחובשי כיפה כעובדיה עלי ומאיר כהן אבידוב, אלא  אלה הם פרחחים תוצר החינוך הציוני הרדוד וההזוי של "יהדות" מביה"ס החילוניים שמאסו בערכי היהדות משום שטיפת המוח של מוריהם האנלפבתיים (ביהדות) שלהם  ומעוניינים להמיר את יהדותם בנצרות הקלה (תרתי משמע...) כמו שעשו עובדי האלילים לפני כאלפיים שנה באימפריה הרומית. להבדיל מאנשי השמאל החילוניים –שחלקם  מעוניינים להתבולל באופן פרטי באומות העולם, מבחינה אוניברסלית,  הרי שהמשתמדים מימין מעוניינים לשמד את עם ישראל- רחמנא לצלן , באופן קולקטיבי ולא סתם להתפקר, אלא להעביר את כל עמינו לנצרות הכי קיצונית עם "מוצא" יהודי , כביכול, ובדרך אגב להשליט גם פשיזם אירופאי על הערבים במזרח. גלין בק והמועמד לנשיאות ארה"ב מטקסס הם רק קצה הקרחון של  בעלי הברית החדשים של המתבוללים הרויזיוניסטים. המתבוללים הללו הם באמת יורשיהם  האמיתיים של הרצל וז'בוטינסקי ואת הכוח הדמוגרפי הם שואבים מהקטליזטור ליברמן המספק להם "בשר לבן" (תרתי משמש...) מצאצאי הסלבים האנטישמים שבמזרח אירופה. ולכל המרעים הללו יש סמרטוט ריצפה - המיועד לנגב להם את שיירי ערכי היהדות האמיתיים, ושמו ש"ס,  ומקל ספונז'ה לשם כך בשם "יהדות התורה".
    והנה אותו ליצן רדוד ורודף  פרסומת (שהתמודד לראשות הליכוד כשסיכוייו וקולותיו היו אף נמוכים ממפלס ים המלח...) כדני דנון (שהציונות הצליחה לעשות לו רוחנית את מה ששונאי ישראל הגדולים ביותר לא חלמו  לעולל לאבותיו) תוחב את אפו הטמא והפרו - נוצרי לקדושת קיברו של צדיק יסוד העולם ועמוד ההשקפה בדורות האחרונים - רבי נחמן מברסלב. מדהים אייך פרחח רחובות חילוני ופרו- נוצרי מעיז להתערב בקבורת צדיק ולאיים בחיטוטי שכבי. כן, זה מה שעשתה המדינה לדת ולא להיפך. בן גוריון -  כשלא הפריד בין דת ומדינה, היה הרבה יותר פיקח מהמפד"ל , מאגו"י ומפאגו"י גם יחד . הוא רצה שהמדינה תשלוט על הדת ותעלימה -  חס ושלום (היה לו חלום לראות את התפילין במוזיאון, בנתיים הוא הגיע למוזיאון והתפילין חזרו לעטר את ראשינו וידנו...). את פירות הבאושים של מכפיפי הדת למדינה וקריאתה "יהודית"  אנו אוכלים היום בהתערבות פרלמנט אנטי דתי ונוכרי בהלכות היהדות, בהכנסת "גרי חלומות" לתוך עם ישראל ועכשיו  בהתערבות עם הארץ הזה בענייני קבורה ועוד של צדיקים. האיש מסתייע בקבוצה קיקיונית ותימהונית בחסידות ברסלב – שחלקם חיים במערות ואחרים מרקדים כמשוגעים על כל רכב מזדמן. מדובר בכאלה  שאין להם  רב  ושעצם קיומם הוא על פתק של בדיחה שאיתו הם מחללים שם שמים עם סיפור ש"הוא נפל משמים". אולי מר דנון ישלח את צאצאיו להתבודד עם אותם מוקצים מחמת מיאוס, שבאו ישר מהסרטים והתיאטרון של ת"א ולא שנו ולא פרשו דבר ביהדות (כמותו ממש!) ומתחפשים ל"חרדים".
    מר דנון הלא יקר,  אם אינך יודע הרי שרבי נחמן הקדוש היה פרוש עליון והעמיד את תורת המלחמה ברשעי ישראל  וב"רבנים מהשטן" המסייעים להם ב"דרכים מודרניות" בראש השקפתו. אחד כמוך הוא היה שורף  בעיניו הבורקות והקדושות . עוד בימי חייו הוא ביקש להיקבר ליד קדושי עמו הי"ד , שנרצחו בידי פורעים נוצרים שעם צאצאיהם אתה כורת ברית ואת אחיהם אתה וחברייך "מעלים" לארץ. האם לאחר כל זאת - ולאחר שחברת לרשעי אומות העולם, אתה עוד מעז  להטריד את מנוחתו של הצדיק הקדוש הזה ?! עם הארץ שכמוך, היזהר בכבוד הקבורה ובהלכות השכבי   היהודיים ,שלנו (והרי אתה בבחינת הרשע מההגדה שהוציא את עצמו מהכלל כשכפר בעיקר ובקיום המצוות!), ובמיוחד כשהדברים אמורים בקברי צדיקים וקדושים! מי יודע במה עלולים לשלם בני משפחתך החפים מפשע, וכמובן אתה ,כעונש משמים  אם תמשיך להתעסק בהתעללות זו, כשכנראה יש מאחוריה גם סיבות כלכליות "ציבוריות" וציוניות.
    ויורשה לי לסיום לנסות ולנחש מאיזה כיוון מסתורי הגיח אותו "מממן אנונימי" שמוכן לשלם כל מחיר לביזוי המת הקדוש. הרי כולנו יודעים בדיוק עם מי יש לך קשרים פוליטיים ועם איזה קרנות אתה עומד בקשר. אלה הם ה"אוונגליסטים" הארורים ושאר רשעי הנצרות המיסיונרית והקיצונית - שגם ארה"ב הליברלית מאסה בהם. מי יודע אם אותו "תורם אנונימי" אינו אלא אחד מאותם רשעים , מעניין מהי מטרתו ואם כך הדברים , חס ושלום  אני כבר מבין מדוע הוא "אנונימי". רק חבל שהתימהונים ההזויים הללו אינם בודקים מיהו המממן ה"אנונימי" ומהי מטרתו האמיתית בשט היהדות.
   רק פרט אחד חסר לי -  היכן ההזוי הזה, דנון שמו, רוצה לקבוע את הקבר החדש? כן, אני יכול לנחש כי מטרתו לקובעו ביהודה או בשומרון - קרי, בשטחים הכבושים, וליצור עוד פרובוקציה אנטי ערבית שבעקבותיה  יאשימו את החרדים בלאומנות, שבגללה יטענו כי "הדת היהודית מפריעה לשלום" ואילו הוא וחבר מרעיו - "הנוצרים האוונגליסטים", יצחקו מאחורי גבינו בשפשוף ידיים ויחכו להתנצרות  הדמיונית של עמינו.      

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה