יום שישי, 16 בדצמבר 2011

"פרשת "וישב


בס"ד
               פרשת "וישב" / הרב אליהו קאופמן
       מרכז הפרשה מתרכז במכירת יוסף הצדיק ע"י אחיו. אך למושג "גונב איש ומכרו"  יש גם צד אחר - צד של דרש ולא רק של  פשט. אין "איש" אלא אדם חשוב. יש כאלה הגונבים לאוו דווקא את האדם פיזית אלא את דתו , מורשתו וכל רכושו הרוחני ואז הם מותירים אותו ללא שמץ של חשיבות אמיתית משום שהחשיבות הרוחנית היהודית יונקת מהקדושה ובלעדיה יהודי אינו עוד "איש" אלא כלום. וכמו שהעני הגשמי  חשוב למת כך גם שבעתיים חשוב העני הרוחני למת.
       המדינה הציונית לא רק שגנבה אלפי תינוקות אומללים מעדות תימן , המזרח והבלקן אלא גם גנבה את דתם ומכרה אותם ל"תרבות" הסחי הנוכרית שהקימה הציונות בראשית המאה ה-20. פאות נגזזו, ילדים הושלכו לכבשן האש הרוחני , נשים נגנבו מבעליהן והושלכו לקיבוצים בלי גיטין והיו אפילו יהודים שנורו על רצונם לשמור שבת! לצד כל אלה נגנב רכוש יודאיקה רב מעולי תימן, מרוקו ותוניסיה ואח"כ נימכר לגויים ובראשם  ל"וותיקן" הקתולי והאנטישמי. לעולים נאמר ש"הרכוש אבד בדרך לארץ". היה זה ניסיון למחוק מהיהודי האמיתי לא רק את מורשתו אלא אפילו כל פיסת זיכרון כתובה ,שלא יזכרו - חס ושלום, מאין באו.
      אך אין להפיל את האשמות רק על אותם פוקרים מעורבים בנוכרים אלא גם לאלה -  שמאז ועד היום שותפים לגזל הזה, וממשיכים אותו אך מתוך היהדות  החרדית. אלה הקוראים "להצלה מבפנים" מבטן השועל הציוני , שבלע אותם מזמן. עוד מסוף שנות ה- 30, אך בעיקר משנת 1948, מסייעים המשתפי"ם בחזות החרדית ל"גונב איש ומכרו"  בפשט ובדרש. גניבת הילדים האומללים החלה ממשרד הסעד הציוני שבראשו עמד "שר חרדי" וממשרד זה יצאה גם ההוראה לחטוף נשים יוצאות תימן מבעליהן ולהכריז על נישואין כדת משה וישראל כ"נישואי בוסר"! עד היום חיים בקרבינו כאלה שראו את חתימת ה"שר החרדי" על פקודות השמד הללו. המשתפי"ם הללו השתתפו ב"חלוקת הילדים" החרדים מהשואה ושליחתם למוסדות שמד. אותם משתפי"ם חתמו על "מגלילת העצמאות" של מדינת השמד והצטרפו לשקר הרשמי כי זאת "מדינה יהודית". כך הם מסייעים לה בעולם וזו מעלה נוכרים לא"י , וממשיכה בהוצאת יהודים לשמד ו"עולם כמנהגו נוהג".
      בשני העשורים האחרונים שוב החלו הציונים להצר ולפרק מיהדות את היהדות החרדית אך ה"חידוש" הפעם הוא שהמשתפי"ם מסייעים להם גם בתוככי היהדות החרדית והחסידית במסגרת המבצע "גונב איש ומכרו". להבדיל מאחי יוסף - שעשו תשובה באומרם "על זאת באה לנו הצרה" הרי שסעייני השמד ה"חרדים" ממשיכים במלוא הקצב ומקיימים את הוראות השמד הציוני, לעילא ולעילא. מוסדות הסכלה נפתחו ב"רחוב החרדי" להפוך אברכים ל"מודרניים" ואימהות יהודיות לנשים סוררות. תוכניות ה"לימוד" הציוניות חודרות לתודעת התלמידים החרדים במסגרת "לימודי הליב"ה" ושאר תוכניות הדרקון הציוני. משפטי העכו"ם הפכו חלק מהיהדות חרדית ואילו האמת ההיסטורית על העמלקים הציונים נגנזת ואינה נלמדת. גם תירוץ "ההצלה מבפנים" כבר איננו מצחיק והתקיים הפסוק "ונער קטון נוהג בם".
    ולכן כשמדברים על "גונב איש ומכרו" בבקשה לא להתרכז רק בעבר המקראי הרחוק אלא במה שקורה יום, יום בארץ הקודש ומשפיע על התפוצות ע"י שליחי הקלגסים הציונים הלבושים בתלבושת אחידה שחורה  - לבנה.
                   פרפראות                    
                   אנשי השקל
       ל"בלזא החדשה" יש שוב ושוב רעיונות "פוריים" , בכל מה שקשור בתגרות באומות העולם. הפעם החליטו קברניטי החסידות הלאומנית ביותר בימינו  -  שרק לפני כעשור ומשהו היו מהשמלאנים ביותר בציבור החרדי ומתומכי "הסכם אוסלו" ומעריצי רבין ופרס, לשלוח תלונה לביה"ד הבינלאומי בהאג ההולנדית ולאו"ם נגד החמאס, על ירי הרקטות. העביה איננה רק התוכן ו"הקפוצה כחמור בראש" , בנוגע להתגרות בנוכרים אלא  כיצד הם משנים עורם ומחליפים חבורותיהם עפ"י השלטון הציוני והשלמונים שלו.
     בסוף שנות ה-90 עמד אחד ממאמרי המערכת של בלזא  -  שניכתב ע"י  ישראל אייכלר, על הכותרת "לדבר עם החמאס". מאז עברו  הרבה מים בירקון ומים אחרים התאדו בים המלח. היו אלה הימים שהחברים בבלזא היו מחוברים לשמאל הציוני ועיתון "הארץ" אף כינה אותם "החב"דניקים של פרס". הם תמכו בהסכמי אוסלו כי השמאל היה בשלטון וישב על "ברז" השלמונים. בנימין בן אליעזר, שמעון פרס, יצחק רבין , איתן הבר ושמעון שאבס היו מושא הערצתם.  גם לאחר ממשלת נתניהו הראשונה חזר השמאל לשלטון  עם אהוד ברק בראשו ,  וישב על ה"ברז" הכספי  ובבלזא המשיכו לנגן בכינור השמאל ואף צידדו בפינוי מתנחלי חברון! אך מראשית שנות האלפיים השתלט שוב הימין על השלטון וה"ברזים" עברו אליו. או- אז החלו הבלזאים לשנות צבעם ולהחליף חברבורותיהם ואותו אייכלר שדיבר על "הידברות עם החאמס" היה היחיד מחברי הכנסת החרדים הציונים שסייע לפורעי  הימין  הקיצוניים מ"נוער הגבעות". הבלזאים החלו לעבוד בגלוי כ"מוייסרים" עם המשטרה וה"מוסד" ובמקום ללמוד תורה בישיבות הביאו להם מרצים פוקרים ואנטי דתיים מהביון הציוני. עכשיו הם צריכים לפרוע את החוב ולהגיש - בשם הציונות, קובלנא נגד החמאס כדי שבעולם יטענו שה"דתות הן המכשול לשלום". בקיצור , אנשי השקל והשקר.
              נערי שוליים
     הפרובוקציה האחרונה של אנשי "נוער הגבעות" ו"תג מחיר" היתה כבר על גבול הסתה אפשרית - חס ושלום להתרת דם יהודי בעולם. הפלישה למתחם של כנסיה עתיקה בגבול ירדן ואיום באלימות היא בעצם הרצון של הלאומנים האלה להפוך את דת ישראל לתואמת עשיו את ישמעל ולחיות על החרב בפראות. מדובר בצעירים הזויים ומטורפים שהדת איננה הווייתם אלא "חוויתם" ההרפתקנית ובריוני בית שני הם חתולים מלבבים לעומתם . נס עושה לנו הקב"ה -  מידי יום ביומו, על כי לאחר שריפת מסגדים רבים בא"י אין פגיעה בבתי כנסיות . ריסון פושעים אלה איננו עניין לציונים בלבד -  המחכים אף הם ל"מלחמת דתות", אלא עניין לנו היראים ושומרי המצוות . יש להשליך מכל מקום טרוריסטים אלה ולא להעניק להם לגיטימציה כי מדובר בפצצות מתקתקות. שה"מזרחי" מולידם יאכלו את מה שבישלו. 

      בקרוב: שחיטה כשרה למהדרין דרך האינטרנט!
        הדמיון היצירתי של הכשרי ה"דמה" מארה"ב עובדים האופן יצירתי ומתקדמים עפ"י ה"טכנולוגיה המודרנית". לפני מספר שבועות כתבתי כאן על הכשרו של "הגאון" ברוך טיטלבאום ממונרו, בנו של ה"וולווע" הידוע. סיפרתי שם את עלילות המצות עבודת יד "למהדרין"  שאפה הכשרו של הלה ברומניה הנידחת.והנה הגיע אלי השבוע מידע ממקור ראשון על הכשר אמריקאי "מהודר" (הרב בעל ההכשר גורב גרביים לבנות...) אחר (שאחיו של רב ההכשר ניתפס לא מכבר בהענקת כשרות "מהודרת" ב"בורו פארק" למסעדה שהגישה נקניקיות "דבר אחר"). הרב המכשיר  מעניק הכשרים למפעלים רבים ברחבי ארה"ב , קנדה ואף בישראל ובסין העממית וכדי לחסוך כספי השגחה הוא מצא פיתרון יצירתי לנושא. הוא קנה מספר מחשבים והושיב שם את נכדיו הרבים - בלי עין הרע, לצפות דרך עינית האינטרנט מה מתחולל במפעליו.
    לצד "ההידור" הכשרותי הלה יש לשאול את אותו רב - עם הגרביים הלבנות, כיצד הוא מפקיר את נכדיו החסידיים למראי האינטרנט התועבתיים?!
             תרבות יוון הרשעה ותוצאותיה ה"חרדיות"
    לא מעט פרחחים מצאו לעצמם צידוקים של "חזרה בתשובה" ו"קירוב" כאשר הם הפכו לזמרי תועבה עם תנועות גוף כמנהג הגויים וקיומם של "קונצרטים", שהיהדות החרדית של לפני השואה היתה מקיאה מהם. פרחחים אחרים חפצים להרוייח ממון על גב ליצנים אלה והפכו ל"אמרגניהם" עם המלצות של "רבני" השליש והרביע. הפשע פשע בעיקר בארה"ב ואח"כ בישראל. וכמו שבישראל הציונית היו עורכים הפוקרים "פסטיבל זמר חסידי" עם מתבוללים ונוכרים כך  גם נראים גם ה"זמרים החדשים".
    אך חילול  ה' מגיע מעוד כיוון. לא מעט מהזמרים הללו -  ש"חזרו בתשובה" מטומאת השירים ששרו , גם חזרו אח"כ לעולם הפוקר וחיללו שם שמים בספרם באיזה שקר הם חיו וכיצד זימרו מהבלי הנוכרים בלבוש "חסידי". השבוע שוב התפקר אחד מהשרצים הללו וכל התשקורת בארה"ב ובישראל עטה עליו כמוצאת שלל רב.
    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה