יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

?אנטישמיות יזומה


בס"ד
        אנטישמיות יזומה ? / הרב אליהו קאופמן
          הנה עולים ובוקעים  שוב ושוב הקולות האנטישמיים מארה"ב. המצב הצפוי יכול, חס ושלום , להיות יותר גרוע ממה שהוא ניראה. אלה הקוראים לממשל האמריקאי לנקוט ב"יד קשה" בעניין צריכים להפנות גבם לביקורת גם על אלה שמישראל ומארה"ב שהביאו למצב הזה בהבל פיהם הלאומני. למה ציפיתם לאחר שבישראל מתגרים כל יום  באמריקאים ומזכירים - בגזענות , את אשמת בחירת הנשיא  השחור ? למה ציפיתם כאשר נציגים יהודים - חסרי אחריות, מפריעים לנשיא שלהם בנאומו רק כדי להצדיק את העקשנות הישראלית לאי הקמת מדינה פלשתינאית?  האם שכחתם שבארה"ב חיים עשרות מיליוני שחורים שמוכנים לשפוך דמם למען נשיאם? שכחתם כי בארה"ב חיים גם עשרות מיליוני מוסלמים? ואולי מישהו דאג להשכיח זאת כדי שמחר - כאשר "הר הגעש" האנטישמי, חס ושלום, יתפרץ, אותו מישהו יוכל לשאוג :"עלו לארץ - המקום הכי בטוח מאנטישמיות"?
       מי שקצת למד היסטוריה יודע בדיוק כי שני צדדים לאנטישמיות. מילא, הציבור החילוני הלאומני וה"סרוגים" של ה"אתחלתא דגאולא" אבל מה קרה ליהדות החרדית שעניין "ההתגרות באומות העולם" הוא אחד האיסורים הקשים ביותר? איפה כל הרבנים האמורים לפקח על פיותיהם של לבלרים כישראל אייכלר, צוקרמן מ"בשעה טובה", הפורושים והישיים? האם היהדות החרדית איננה יודעת שהראשונים בתור לפגיעה אנטישמית הם החרדים -  הן בגלל ערבותם הרוחנית והן משום חיצוניותם היהודית? מסתבר ש"עגל הזהב" של ה"חגיגות הפרטיות" בכספי הציונות העביר את רוב החרדים על דעתם התורתית. וכלל, קל לחרדי הציוני להתגרות באומה האמריקאית כאשר  הוא  גר בישראל והבן שלו   לא משרת בצבא הציוני. מסתמא שהרבנים החרדים באיים הבריטים נותרו הרבנים החרדים היחידים עם  שפיות הדעת התורתית , כשיצאו בראש חודש כסלו  השנה נגד תמיכה ב"לובי הישראלי" שהוקם בלונדון. הם ידעו היטב שה"לובי" הזה לא יסתפק בדיבורים "מנומסים" אלא עלול לעבור להשתלחויות לשון אנטי בריטיות שיערערו את "מלכות החסד" הבריטית .  ולדוגמא , לפני כשנה -  בעלון ישראלי בלונדון , כבר הספיק עיתונאי מישראל (שאול צדקא) להשתלח במלכה הבריטית ולקרא לה "אליזבת בת ערב" רק משום שביקרה בנסיכויות הנפט הערביות. עם פרובוקטורים כאלה לא צריך אויבים שיסיתו לאנטישמיות.
    ונחזור לארה"ב -  אם הפרובוקטורים הישראלים והיהודים לא יחזרו למימדים  האמיתיים שלהם הרי שאנחנו -  חס ושלום , נחזה בקרוב כיצד הנשר האמריקאי הופך לנשר מערב אירופי מלפני כשבעים שנה...
    ועוד לא  התאוששנו  מהאנטישמיות העולה בארה"ב וכבר מישהו מנסה להדליק חבית תבערה אנטישמית  וותיקה ומסוכנת יותר. מי ביקש ממר אביגדור ליברמן לנקוט עמדה במדינה כה מסובכת ומסוכנת כרוסיה , לטובת פוטין?! לא חסרים שם אנטישמים ( גם ממחנה פוטין ) שיקפצו על המציאה האנטישמית ושוב יזכירו לעולם כי ה"זי'דים" הם אלה שהביאו לצרות שלהם. מה לנו ולליברמן או לאנסטזיה מיכאלי , המעריצים ה"עיוורים"   של פוטין? ואלי יש גם כאן  מישהו שחושב לחדש את ה"עליה" מרוסיה דווקא בדרך  "מקורית"?
     מר ליברמן היקר, אם הבחירות ברוסיה היו חוקיות כמו הבחירות להתאחדויות הסטודנטים של שנות ה-80 (בימים שגם אתה ואני היינו חלק מהם) אז אני כבר מבין כיצד הן התנהלו...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה