יום רביעי, 9 בינואר 2013

מדינה פשיסטית


בס"ד
     מדינה פשיסטית/ הרב אליהו קאופמן
     לקרא ולא להאמין, או אולי במחשבה שנייה - להתחיל להאמין לכל דבר במדינה הזו. במקום הרביעי ברשימת "עוצמה לישראל" ( הרשימה הכהניסטית דה- פאקטו) מועמד אדם בשם אריה קינג שמוצג רשמית כבעל משרד גזעני להגירת ערבים. מדובר אולי באלף ערבים שיצאו דרכו את הארץ לבלי שוב. הלה אינו "דואג" להם לפרנסה משום סיבות "הומניטריות" אלא מתוך גזענות גלויה ומוצהרת - לסלק ערבים מישראל משום מוצאם. האיש , מפלגתו ואנשי תקשורת ימניים אינם רואים פסול בהצגת הרקורד שלו כסיפור של הצלחה ותעמולה לשמה, בבחירות הקרובות. הם גם יודעים שבימין אוהבים את הגזענות הגלויה על פני זו של הליכוד- בתינו, הסמויה.
   עכשיו עצמו עיניים וחישבו על כך שבבחירות לפרלמנט השוויצרי למשל תעמוד לבחירה מפלגה שמועמדה הרביעי במספר יציג הוכחות ברורות כי הצליח בשנים האחרונות לגרש כאלף יהודים משוויץ ועוד ידו נטויה בעזרת "משרד ההגירה" ליהודים שהקים במרכזה של ציריך, הגדולה בערי שוויץ. אני מניח שמיד עם היוודע העניין יקומו כל ארגוני היהודים בעולם בתוספת "ארגוני השואה" וירימו קול צעקה עד שהמשרד הזה ינעל על מנעול פלדה ודלת רב בריח. אני גם בטוח שהמועמד  עצמו יעמוד לדין והוא ומפלגתו יפסלו לעולמים. כך אני מניח שינהגו גם במדינות אחרות בעולם בין אם מדובר ב"עידוד הגירת" יהודים, שחורים, מוסלמים, צוענים או שאר מיעוטים אבל ב"דמוחרטה" היחידה במזרח התיכון זה מקובל , זה לא גזעני וזה מאוד ציוני ומה שציוני לא יכול להיות גזעני.
   עכשיו זה כבר מאוחר אבל כאשר הציעו לפסול את "עוצמה לישראל" לא היו צריכים להתמקד בכלבים שפחות נובחים - כמו בן יאיר, מרזל ובן גביר, אלא היו צריכים להתמקד בכלב שנושך ומסתובב בלי רצועה ובלי מחסום לפיו - באריה קינג. זהו מלך הגזענים האמיתי ב"מלכות" הכהניסטים. חבל שהמציעים לפסול לא שמו ליבם לכך. מכל הכהניסטים המטורפים הללו יש לקינג קבלות אמיתיות של ביצוע גזענות ומבית מדרשו של רחבעם זאבי, שגם השמאל הציוני מתרפק עליו.
   ישראל הציונית עם חוק השבות הגזעני ומשרד ההגירה הפשיסטי לא תהיה לעולם דמוקרטיה או סתם שלטון אזרחי ככל העמים. אם הכהניסטים, הליכוד - בתינו וה"בית היהודי" ואולי עוד כמה מפלגות  היו יכולית להוסיף למעלליהם כמה שיטות ממדינות הציר שלפני מלחמת העולם השנייה  אני בטוח  שהם היו בהחלט מאמצים אותן בלי "נקיפות מצפון" כלשהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה