יום חמישי, 28 בדצמבר 2017

ה"שייגיץ"

בס"ד
                   ה"שייגיץ" / הרב אליהו קאופמן
     עמרם גרויז היה פעם יהודי חרדי. עד שנת 1994 הוא התגורר בירושלים ומשהוקמה ה"קריה החרדית" בבית שמש הוא עבר לשם. פעם הוא היה מזוהה עם חסידות סאטמר ואילו חמיו היה מבני חוג דושינסקיא. אבל מאז עברו הרבה מים בתעלות הביוב של ירושלים ושל בית שמש והלה הפך עורו והחל להילחם נגד התורה, ובמיוחד נגד קדושי ישראל. מילא, אדם משנה את דעותיו, הרי שזה הגיוני אבל האיש הזה – גם ברגעים שהפך לשרץ ממש, המשיך וממשיך ללבוש את מדיו החרדים ועל ראש ה"כובע שיושבים עליו", והוא אף מציג את עצמו כ"חסיד סאטמר זאלוינים"! והנה להלן רק חלק מעלילותיו.
       הוא היה נשוי לאישה חרדית מבית ירושלמי טוב עם שש בנות ובן אחד. ואז החל ה"תכשיט" להסתובב בראשו ולאבד את ברגיו. בשנים האחרונות חולל המרעין בישין הזה שערוריות חוזרות ונשנות עד שחסידויות כמו "תולדות אהרון" ו"תולדות אברהם יצחק" נאלצו  לסגור לו את בית המדרש בו פעל, ואח"כ גם למנוע ממנו להשכיר מקום כלשהו ל"פעילות חיזוק" ב"קריה החרדית" בבית שמש. הכל החל בכך שכביכול הלה הפעיל בית מדרש בשם "נייטרא" – כשכל קשר בינו לבין מוסדות "ניטרא" ההיסטוריים איננו קיים. בבית המדרש
הזה – ב"קריה החרדית" בבית שמש, שיכן גרויז שבבניקים פראים שהפכו את המקום למאורת סמים, פריצים ופרוצות והפכו את חיי השכנים לבלתי נסבלים. לאחר שעמרם גרויז – המתחזה ל"אדמו"ר" ו"רב", לא הפסיק את ה"פעילות" התועבתית שלו, אזי, פעלו עסקני השכונה לסגירת המקום ולסילוקו של השרץ הזה משם. יש לציין שבין "פעילויותיו" נמנות גם פעולות פרו הגיוס לצבא, ואף את בנו היחיד הוא דאג לגייס והאחרון כמובן שהפך לחילוני עז פנים ואנטי דתי. במצב הזה הרי שגם משפחתו החלה לסגת ממנו עד כדי גירושין מאשתו והחלטת בנותיו לנתק עימו כל קשר. בנתיים התחתן הלה עם בעלת תשובה חלשה מחבר העמים לשעבר, שגם צורפה ל"פעילותו" ו"שידכה" ל"שייגצים" שלו לא מעט "שיקשעס".
       גרויז – לטענת רבנים חשובים בקריה חרדית בבית שמש, עבר להתגורר עם רעייתו החדשה בקצרין שברמת הגולן אבל ממשיך להסתובב בעולם ולהציג את עצמו כבעל בית מדרש "ניטרא" מבית שמש. למרות שהוא טוען שהוא עוסק ב"קירוב" הרי שהוא מוציא לעז על עניין התשובה ומנגד הוא מגדף את גדולי ישראל ובראשם את הרב מבריסק. בחודש נובממבר 2017 הוא ניבל את פיו בעיר מנצ'סטר שבבריטניה נגד הרב מבריסק וקרא לו בשמות גנאי שהנייר לא סובל. הוא התחבר שם עם הקלים שבפרחחי היהודים במנצ'סטר. הלה גידף גם את עניין ההשקפה החרדית ולעג לרבנים כרבי אלחנן ווסרמן והאדמו"ר מסאטמר זצקו"ל. בלילות הוא נראה וצולם משוחח עם נכריות מעורטלות, וכששאלוהו לפשר העניין הוא טען כי "שאלתי אותן על כתובת של גביר". לפרחח הזה אין שום מוסד ומסתמא שגורמים אנטי דתיים מממנים את הפרובוקציות ושולחים אותו להתגרות בשלומי אמוני ישראל ולגדף את גדולי ישראל.
                                  גלאט כשר עפ"י ייחוס אבות
        כשה"שולחן ערוך" מורה על אכילת כשר, ובמיוחד על הידורי כשרות, הרי שהוא מורה זאת לכל יהודי באשר הוא ללא מגבלת עבר ורקורד היסטורי. אבל בשירות בתי הסוהר בישראל – ואצל אותם "רבני בתי הסוהר" הקלים שבקלים, הרי שזו פרוצדורה שלימה עם טענת ייחוס. הזמר קובי פרץ נידון למאסר בשל עבירות מס – בדיוק כמו עבריינים מגדלי פאות וזקנים, ולכן לכל אחד מהללו יש זכות לבקש אוכל בהכשר הבד"ץ. אבל מסתבר שלא כך הם הדברים. רב בית הסוהר "מעשיהו" טען כי לפרץ לא הייתה "מסורת" של אכילת "מהדרין" לפני הגיעו לכלא. והנה, בתאו של פרץ יושב אסיר אחר עם "מסורת היסטורית" של אכילת בד"ץ. האיש הזה היה פעם אחראי על כל מערכת הכשרות של ה"רבנות הראשית" בישראל, שימש כה"רב הראשי לישראל" אבל לא פעם גם נטען שאכל טריפות ונבלות, במיוחד בביקוריו בחו"ל, בהיותו אורח של חילוניים. לאיש הזה קוראים יונה מצגר. בביקורו של ידיד אצלו בכלא התלונן מצגר כי השב"ס עוקב אחריו, האם באמת הוא אוכל מהדרין ולכן אין לו ברירה לאכול אלא "מהדרין". אין ספק שאם מצגר היה אחראי על הכשרות הארצית הרי שלפרץ – יהודי מהשורה, יש טיעון מספיק טוב לדרוש בד"ץ ולא כשרות רגילה. אבל "חוק הרבנות הראשית" – שנכתב לפני שנים באופן הזוי ומשולל מציאות, מקשה על יהודים טובים באמת לאכול כשר באמת, ואילו כשר באמת ניתן לשקרנים ונוכלים. מישהו הציע לפתור את בעייתו של פרץ בכך שהלה יעביר את מנתו למצגר ומצגר יעביר לו את מנתו. אבל מאחר והשב"ס עוקב אחרי מצגר, עם מצלמות נסתרות, הרי שגם ההחלפה הזו איננה ריאלית.
                                  תחת גפנו ותאנתו
     הח"כית האנטי דתית ושונאת היהדות – זהבה גלאון ממר"צ, פרשה מהפרלמנט הישראלי אך נותרה יו"ר מר"צ. לאור פרידתה מהפרלמנט הישראלי היא החליטה להצהיר על אלה, מבין עמיתיה הח"כים, שאליהם תתגעגע יותר מכולם. בראש הרשימה של אותם ח"כים עמד מר מוישל'ה גפני מ"דגל התורה". אין פלא שכך הם הדברים משום שגב' גלאון היא הייתה האפוטרופסית הפרלמנטארית של כל התועבות בישראל ואילו את גפני תפסו – מטעם המקומון "ידיעות ת"א", מבקר בחוף התועבה "מנדרין" שבהרצלייה ובודק שם את מחירי התועבות במסגרת "תפקידו הפרלמנטארי".
     לא פלא הוא שלאחר מותו של הרב שטיינמן – כשגפני נשאל על מה יהיה הלאה, הוא ענה בציוניות כי לאחר מותו של הרב שך הוא חשב שהכול יתמוטט אבל הכול ממשיך הלאה. גפני לא הביע אפילו מילת צער אחת על מותו של הרב שטיינמן, שהיה אמור להיות הפוסק שלו. אצל גפני הכול ממשיך הלאה ללא קשר לגדולי ישראל. אז אתם עוד מתפלאים מדוע הגדולה שבשרצי ישראל רואה באיש הזה את חברה הטוב ביותר מהפרלמנט הציוני?!  
                          חילול ה' של האבוטבולון
      בית המשפט הציוני חייב את ראש עיריית בית שמש להוריד את שלטי הצניעות בעירו, ואם לאוו הרי שהוא יסתכן במאסר. יהודי אמיתי היה שמח לקדש שם שמים, אבל לא מוג לב כאבוטבול מש"ס הרפורמית. לאחר פסק הדין של השופט הציוני חנן מלצר הרי שאבוטבול מיד התקשר לכל שלומי אמוני ישראל וביקש מהם להוציא לו את הערמונים מהאש ולהוריד בעצמם את המודעות שתלו, אבל כמובן שהם צחקו לו בפנים ולא עשו זאת. או – אז פנה האומלל הזה ונתן הוראה להוריד את השלטים, שכמובן נתלו שוב אח"כ. בטוחני שגם אם בית המשפט היה מורה לישוב ערבי לעשות כך הרי שראש המועצה שם – גם אם הוא לא היה דתי ממש, היה מעדיף את הכלא הציוני על פני משת"פות לאור יום. אבל אבוטבול האומלל עשה הפוך. מעניין אם הרב קופשיץ – הסנדק שלו, ימליץ עליו שוב לראשות העיר או שיבחר במשת"ף אחר לשם כך...
                                            נפלה על הראש
      ח"כ עאידה תומא – סלימן החליטה מיום הבחרה לפרלמנט הישראלי – כח"כית של "הרשימה הערבית המשותפת", כי היא תרים את דגל "שיויון הנשים" בחברה הערבית בפרט ובחברה הישראלית בכלל. כנוצרייה וקומוניסטית היה לה קל יותר להניף דגל כזה אצל הערבים וכך היא התנגדה לפני כשנה להפרדת נשים וגברים ב"שישים שנה לרצח כפר קאסם". אח"כ היא עמדה בראש אלה שדרשו מהמוסלמים למנות אישה ל"קאדית". והנה ביום ראשון שלפני י' בטבת תשע"ח היא נכנסה לרמת בית שמש ב' בראש ה"וועדה הפרלמנטארית לשיוויון האישה" כדי להוריד את שלטי הצניעות. היא לא הבחינה כי שכונת רמת בית שמש ב' היא המתונה ביותר ביחס לערבים וכי היא עצמה פועלת נגד האינטרסים של הערבים שהצביעו עבורה. התלונות עברו לסקטור הערבי ורק אז הבינה הגב' הזו כי היא חצתה את כל הגבולות, במיוחד כשמעשה זה הושווה לכניסתם של אנשי כהנא לאום אל פחם. יש לציין כי גם במפלגתה חד"ש התנערו ממעשיה וביקשוה להפסיק זאת.
      מעניין לציין שמתוך 13 ח"כים חרדים הרי שרק ח"כ ישראל אייכלר - איש חסידות בלזא, ניסה בכל כוחו למנוע את הביקור הפרובוקטיבי הזה ויצא בגלוי נגדו. כנראה שכל השאר שילבו יד אחת עם הממסד הציוני נגד קדשי ישראל ונגד הצניעות.
                       האשמאי הזקן מלונדון והקונסרבטיבי מפולין
       מסתבר שגם על פתח הגהינום הרי שהזקן הממרא – הר אליקים שלזינגר שר"י מלונדון, איננו מספיק את תמיכתו בכוחות האופל והשחור וגם חג החנוכה שעבר עלינו לטובה לא משפיע על האשמאי הזה, שהפך לאייל נדל"ן ממכירת קברי אבותינו באירופה. בשבוע שעבר הוא כינס ב"סטמפורד היל" שבלונדון כנס לשנורר כסף עבור גזלותיו, ואורח הכבוד שם היה "רבה של פולין" – שבעבר שימש ה"רבאיי" של הקונסרבטיביים ביפן, מייקל שודריך. די אם נזכיר כאן שהשודריך הזה מצולם בעשרות תמונות מחובק בנשים ולוחץ יד לאישה מעורטלת בכנסיה קתולית באיטליה – שם קרא לאפיפיור שהתפגר, "מורי ורבי". לא אצרף שוב את התמונות הללו כדי ש"יפי הנפש" לא יטענו שאני משחית אותם אבל מסתמא שבעבר כבר קיבלתם את כל החומר המצולם הזה. הזקן הממרא - שבע"ה עם מותו יש לערוך מסיבות של "באבוד רשעים ברינה", לא התבייש להציג את שודריך הלה (ציוני ומודרני ידוע עד לקונסרבטיביות של ממש...) כה"רב הגאון" ועוד מיני סופרלטיבים שקריים. כנראה ששלזינגר הזקן לא די לו בנכדיו החילוניים, בכלתו שירדה לסמים ובספק שהיא מותרת עוד לבעלה ושברחה למונסי הרחוקה, ובתלמידיו העבריינים. הזקן הנקלה הזה ממשיך להתגרות בקב"ה וה' הטוב בע"ה ימשיך להחריב את ביתו.
                                        אל טל ואל מטר
       זוהי תקופת בצורת קשה והיא חוזרת שוב מידי שנה בשנה. קריאות הבת יענה של תפילות לגשם מטרתן להתעלם מהבעיה התורתית המרכזית: ארץ ישראל נמצאת תחת שלטון כופרים שמחטיא את עם ישראל בכפירה ולכן יש להפנות את כל ה"מומחים" למטרולוגיה לקריאת שמע ולאיומיו המפורשים של ה' יתברך שמו לעד עולמי עולמים בדבר אי ירידת גשמים כתוצאה של עונש על כפירה כארץ הקודש. מלבד "ציוצים" על חילולי שבת הרי שאין אנו שומעים על יציאה להפגנות ומחאות על הפיכת ירושלים ל"אילייה קפיטולינה", על חוקי התועבה והכרה באנשי התועבה, על הכנסת דמויות כופרות ליהדות החרדית דרך התשקורת החרדית ועל הכחשת התורה במערכת החינוך הציונית. אז לכל הרוחות מאין שואבים ה"רבנים" החצופים הללו את חוצפתם לבקש גשם מהקב"ה, כשלוחיהם הפוליטיים מאשרים את המשך הכפירה הציונית בארץ הקודש?!
                                           לץ – מן
         יעקב נח ליצמן הוא ליצן שעוד יגרום נזק גם לעצמו. הליצן הזה מנסה לקדם הצעת חוק שתשלול בחירת ראש ממשלה ללא תואר אקדמאי ו/או ניסיון צבאי "מסוים". הלה עושה זאת כנקמה נגד יאיר לפיד, על שהאחרון ניסה למנוע מליצמן לשמש כשר הבריאות. אבל הגולם ליצמן לא מבין שבעתיד יוכלו להכיל את החוק הזה גם על בחירת שרים, סגני שרים ואפילו ח"כים, ואז שום חרדי לא יוכל להתקדם לשום מקום, כולל הגולם הזה בעצמו. וחוץ מזה הרי שליצמן – בהצעתו זו, מרומם את התארים האקדמאים הנבובים ואת ההסכלה שגדולי ישראל נלחמו בה, לצד רוממותו את הצבא הציוני ואת עניין ה"כוחי ועוצם ידי עשו לי את החיל הזה". עוד טיפש חרדי המכהן בכנסת המינים.
                                          ועוד טיפש אחד...
         ומטיפש אחד למשנהו. ח"כ יעקב מרגי הוא גם יו"ר וועדת החינוך של הפרלמנט הישראלי. בתור שכזה הוא הולך ברוח הרפורמים כנגד החינוך היהודי ויוזם חוק שבו כל נער תשחורת יוכל להתלונן נגד הוריו, ואף להכניסם לכלא! בטוחני שאבותיו של המרגי הזה מתהפכים בקברם כשהם רואים איזה עגל יצא מהם. מדובר באדם רדוד, טיפש ועילג שפעם כיהן כשר הדתות אך ורק כדי למנות חברים מש"ס למשרות נבובות וכשנכשל במינויו של מר צי'קוטאי ל"רב עיר" הרי שגב' יהודית יוסף זרקה אותו מתפקיד שר הדתות. זהו חנפן נוסף לשמאל הציוני בענייני הדת וחנפן לימין הציוני בנוגע לגיוס החרדים. שבע"ה תרבץ עליו קללת אלוקים על כך שהוא ממריד את ילדי ישראל באבותיהם ובאימותיהם. זהו רשע הדורך על "תורת אימך ומוסר אביך" בשרות רשעי ישראל, ובראשם הרפורמים.
       

    

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה